... ... ... .. .... ... (trumgrejs i en låt)

Idag har varit en ganska bra faktiskt. Min och Emmas bil/buss/tåg/lastbil/cykel/spårvagn lyckades inte köra 6 meter! XD Den rörde sig knappt! XD Och ofklart skyllde vi allt på Ingvar! XD (Det var hans mjölkkartong! XO)
Eva var inte på matten idag. Skönt. Hade ingen fysik heller. Och provet är flyttat till nästa vecka för alla, så jag behöver inte känna nån ångest över det.

Vi hade lång lunch och trots det så hann vi filma och allt innan OD-mötet. Så sjukt kul det var. Eller ja.. mötet var ju trååkigt, men jag satt bara och sms:ade med min slampa! :P
Hon ville inte sitta med mig. Men det var ändå kul. Satt och sms:ade om snömannens skor och ''matchande" väska! :O

När jag kom hem (efter att ha slutat kl 13.50! :D) hittade jag en avi från posten om att Ginzagrejsen hade kommit. Kastade mig iväg på cykeln och cyklade i Super-Sanna-räser-fart till Kvantum! *peace*
Hade t.o.m glömt  vad jag beställt. Glad överraskning. 4 skivor, 1 datorspel och 1 film. Najsigt värre ju! ;D
Så nu snurrar den nya Bowie-skivan för fullt i stereon. Brevid mig ligger 3 BYB-skivor. (Måste snart lyssna på People like people like people like us innan jag avlider! ;D)

Jasmin ska döpa sin sköldpadda till Salo!! :O

Ps. (Detta är mest riktat till Jasmin och blinda:) Idag är det jättefint väder!

Kommentarer
jasminjasmin

Hahaha XD Asså OD mötet. Snömannen han var en matchare ckså :D Blinda kan inte läsa det du skrivit bara så du vet. XD Men jag hade kommit och suttit hos duig om han inte hade börjat prata, hade varit het pinsamt att bara gå framför nr han pratar. Calle somnade. Det av riktigt roligt. Sen vaknade han när snömannen höjde rösten XD
Min sköldpadda. Jag längtar :D

2008-04-02 @ 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0