Tredje dagen med Therese

Idag gick vi inte upp lika tidigt. Åt frukost och kollade på inspelade Arksaker. Egentligen skulle vi kolla på den konserten som var på Mejeriet för några år sen, men jag hittade inte den! :O

Stack till Nova, men där fanns nästan inget! :'O Stack hem igen och fikade med mamma och Filippa. Filippa var helt urflippad och skrattade åt nåt som inte var speciellt kul! xD

Sen blev klockan halv 4 och vi var tvungna att åka till stationen för att lämna Therese. 16.02 rullade hennes tåg iväg. *snyft* Fast vi ses ju nästa helg igen! :D

Kommer bli askul! :D Men jag kommer ändå sakna henne!


Skitrolig helg har det varit! Therese var jättesnäll, rolig och lätt att snacka med. Vad var vi egentligen oroliga för i fredags? XD


Måste också säga att Therese har snubblat 10 000 ggr under dessa 3 dagarna hon varit här! X''D


Kommentarer
Tessan

Jag har haft det underbart vill ju bara tillbaka =( fast vi syns ju i helgen i Växjö jagsäger bara we gone to be the best there! ;P
Miss you

2008-04-22 @ 16:25:02
URL: http://www.bloggbytherese.wordpress.com
Tessan

Jag har haft det underbart vill ju bara tillbaka =( fast vi syns ju i helgen i Växjö jagsäger bara we gone to be the best there! ;P
Miss you

2008-04-22 @ 16:25:37
URL: http://www.bloggbytherese.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0