Therese kommer idag :)

AAAH, om en timme kommer Therese. Mindre än en timme t.o.m. Jag måste säga att jag börjar bli nervös. Känns ju skitkonstigt att hon om bara en liten stund kommer kliva av på Lunds station. Livs levande!
Ikväll ska vi nog bara stanna hemma. Chilla lite och sånt. Imorgon drar vi iväg till Malmö.

Förresten hade vi opponering idag och Johanna sa en massa snälla saker tycker jag! :) Min opponering på Hannas arbete gick också rätt bra. Så ja..

Språkcaféet var grymt kul. Hamnade med Kristian, Jakob och Andreas.
Vår student: Vad är typisk svensk musik? (fast på franska)
Jag skulle precis säga att vi har massa olika musikstilar och inte så nån speciell men Kristian hinner före.
Kristian: Le danser...tape! (dansband)
Fy fan va jag skratta! X'''D

Nej, nu hinner jag inte skriva mer. So long!

Kommentarer
Jasmin

Åh, nu blev jag nefvös X''D Hoppas det gÅR BRA, loveyou! >33

2008-04-18 @ 17:10:27
Marina

Hälsa henne från mej (: jag lär itne hinna komma in på msn och prata med er ): Men ni har massa bättre för er än att prata med mej såklrt.
Älskar er :*

2008-04-18 @ 20:54:02
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0