SO:n är faktiskt inte så farlig längre! :D

Okej, stressen har lagt sig lite.

Jag bestämde mig för att ta mig samman och sticka till Bibblan. (Så bra att jag har praoat där, "känner" folket och hittar allt!) Lånade 3 tjocka böcker om Mandela. Bra, nu har jag och läsa! XD
Ska skumma igenom dom. Hans självbiografi på *pust* 600 sidor är inte att leka med. Speciellt inte när det ska vara klart om 3 dagar.. (Och man dessutom har 2 andra böcker!)
Äh, tar lite fakta från alla så att Lasse blir nöjd!

Sidorna har nu blivit 4 st. 1 framsida och 3 teori. Låter rätt bra i mina öron! ;D
Ska försöka bli klar med det mesta idag, engelska sammanfattning + egna tankar imorgon och sen finslipning på torsdag.

Återkommer om en timme med dom senaste uppdateringarna! ;)


Kommentarer
Jasmin

Hahah ja. Men det va skit läskigt verkligen. Jag ska lura min bror nu! :D So:n här går dåligt nu. Jag kan inte komma igång. Som sagt möter jag min Pappa och Ata och jag dissar dem hårt dessutom!

2008-04-08 @ 20:34:37
Marina

LONDON LONDON LONDEON HEY! .. (8)
försöker fixa ihop en sång vi kan sjunga medans vi skuttar fram, arm i arm över Londons gator. xD
ihhk, jag längtar nu (: Ja o pappa ska fixa komtokort, typ visa elle nått i veckan sen ska jag gå till Britt, duvet tafstanten? -_- på fredag och hämta min ledighetsansökan efter intagningsprovet :D

2008-04-08 @ 21:58:12
URL: http://mycupcakehero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0