Skolan

Sitter i skolan och har allmän ångest över franskan. Är det inte dumt att ha ett prov man inte kan plugga till? .___.
Det kommer gå cepe-dåligt! (Marina-stavning <3)

Har lämnat in min SO nu. Känns ju bra. Fått reda på svenskagrupp och bok nu. Hemsöborna av Strindberg. Tillsammans med Jakob! (Jag visste det! ><)
Smått sur på dom andra tjejerna för att jag måste ha asmkt läxa i helgen. Suck!

Sitter brevid Elias som inte kan skriva ut sin SO och är jävligt sur. Daniel sitter också där och babblar massa fula ord på tyska? XD Tydligen Marias prov! :P

Kommentarer
jasmin

Svar: Ja det har du mycket rätt i faktiskt. Man blev nog väldigt förvirrad på högstadiet. xD

Gick det bra på franskan? eller oj det ahr jag redan frågat XD >3

2008-04-11 @ 17:18:48
Tessan

Ser ut som en vanlig dag i skolan tycker jag xD fast dert är inte kul med vanliga dagar

2008-04-11 @ 18:24:28
URL: http://www.bloggbytherese.wordpress.com
Jasmin

svar: ;D jo jag tror du klara provet väldigt bra! Ni verkade väldigt proffsiga iallafall i omklädningsrummet när ni berättade vad ni skrivit. Hoppas det blir bra. :D

2008-04-11 @ 20:08:52
Marina

mina stavningar äger! XD folk tror väl att jag är dyslektiker eller nått. men jag säger det att det är bara för att jag tittar på skrivbordet när ja skriver och jag orkar itne ändra stavningen XD * nu gär jag det igen, förklarar mig sjlv i en kommenter men denna gången har du itne ens "" anklagat "" mig för något XD * ( kom inte på det ordet jag vill ha ) okej. sepe kommentar x/ men duvet! ;D >333

2008-04-14 @ 20:08:37
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0