PRELIMINÄRA INTAGNINGARNA!

Okej, nu är min SO-opponering klar. Kommer väl gå..bra. Jag säger "jättebra" typ tusen gånger, men om jag har tur tänker ingen på det.. .__.
Min är inte heller 10 minuter lång, men Lasse kommer ju verkligen bry sig såå mkt om det.
Språkcafé imorgon också. Jag suger på franska, men Stina är ändå inte där! XD

Enligt preliminära är jag intagen på Spyken också. Skönt. Änligen kan det väl bli folk av mig med..!

Jag: Vi fick preliminära idag. Jag kommer förmodligen in. Lägsta låg runt 200.
Mamma: Ja, men det är väl klart du kommer in!
2 timmar senare visar jag henne vad det står på gymnasievalshemsidan
Jag: Jag kom in! :D
Mamma: Ja, men det där är ju bara preliminära intagningarna! Vi får ju se sen!
Hallå? Bestäm dig! (+ att jag har mkt mer än lägsta intagningen!)

( ni tycker säkert sånna här dialoger är aptråkiga, men
jag tycker sånt är lite kuligt så här kommer en till: )


Mamma snackar om att folk alltid vill ringa och prata ut när dom jobbat som redaktör i 4 dagar och att hon tycker det är störigt
Jag: Men sätt bara telefonen framför stereon och sätt på BYB:s ''Shut the fuck up''! :D
Mamma: Ja, när X ringer brukar jag alltid tänka hur svårt kan det vara!?
Jag: Ja, men isf kan du sätta telefonen framför stereon och sen spela ''Hur svårt kan det va''!?
Pappa: Ja, och då kan han spela ''Det gör ont''! X'D

Okej, ni kanske fattar noll av det, men ändå! ;D

IDAG KOMMER THERESE! <3

Kommentarer
Marina

KLART DU KOMMER IN! De ä ju det jag säger hela tiden! :DD Lalalaa, du kommer gå på spyken ;D >33

2008-04-18 @ 20:51:35
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0