Nu är det slut för idag (tack ska ni ha för idag. Tänk vad mkt vi gjort och vad tiden gick fort .. klapp klapp)

Okej, jag orkar nog inte mer SO idag..
Känner hur min hjärna är helt slut och bara skriker att den vill lyssna på lite Bowie-musik! :O
Men det ska den få också. För jag kan inte ha en natt till då jag bara sover 4 timmar! .___.

Sure, det är kanske inte så farligt, men veckan har precis börjat. Imorgon ska jag tampas med mer SO, på torsdag också. Plus lite franska då. Och på fredag får jag se om vi har fått nån läxa.. Jo, engelska. (Klart som fan att man har nåt! x__X)
Och sen i helgen ska jag först upp tidigt på lördagen för att klippa mig, sen förmodligen täffa Emma (shit, juste, fan, hon har inte ringt?) och på kvällen kommer Tommy hit. (Om jag har tur kanske jag stannar hos Emma länge så att jag slipper ett långt samtal om livet med honom under middagen..)
Sen kanske jag pluggar det sista på lördagkväll (sad, isn't it?) så att jag sen kan ha hela söndagen läxfri. Asså omg, en läxfri dag. Det var så längesen jag hade det så jag minns inte ens när! :O

Okej, hela min vecka är planerad. Hux flux sådär, här på bloggen, helt offentligt.
Så, nu vet alla vad jag ska göra! (:

Kommentarer
Marina

Jag vet att du sitter här och väntar på din minst lika långa kommentar tillbaka. och yeaay! jag orkar skriva! xD >3

Hahaha. jag skrattar fortfarande innombords " hon ska säkert gå hem och lebba sig " XD puckade unge. störa dej när du konsentrerar dej på att få på dej jackan OCH leta läxor sammtidigt! :o!

Jaaaa! myys som fan! :D * försöker slarva ihop en bild på illustrator * xD ( kul liv )

Men du, jag är helt säker, allvarligt, heeeelt säker på att du kommer in! kommer du itne in där så lovar jag att du får måla vad du vill i pannan på mej som jag ska gå med på stan i london! xD en heeel dag! ;D

HAHAHAH ock. du är helt underbar! och lite trött kanske? de ä jag med HAAHHAHAAH va kul! ja. så vare med det och det roliga är slut. detta blir inte ens hälften så långt inlägg som ditt men jag hopas det räcker? (a)

hmm .. bye, bye, bye my darling! ( lite barnvänligare metallica låt XD ) >33 :*

2008-04-08 @ 23:21:45
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0