Nova

Asså jag hittar mindre och mindre för varje gång jag går på Nova. Idag hittade jag inget. Gick där mindre än en timme. Kollade i typ alla affärer, men det fanns inget. Inte ens nåt jag ville prova.
På Rocks fanns det ingen skiva jag ville köpa och på Akademibokhandeln fanns inte ens nån bok jag ville ha ..
Dessutom får man ju värmeslag ute. Skönt med sommar, men är den inte lite tidig?
Det var i alla fall alldeles för varmt för skinnjacka och stövlar.

Funderar på om jag ska gå in till biblioteket i alla fall ..
Eller så sätter jag mig på balkongen och solar benen medan jag läser Strindberg.

Kommentarer
Marina

spelar ingen roll hur mycke jag än solar jag blir ändå aldrig brun! x/ Klart. jag vill ju va blek o allt men jag säger ju inte nej till lite färg på benen som ser ut som, som .. smutsig snö där en hund pissat och som är helt grusig! allvarligt! mina ben är fulast. men fan. de måste bli massa sol i sommar!
Jag har tänkt på en sak. jag kommenterar ibland precis som jag tänker XD allt som kommer upp skriver jag ner. kan ju itne va så jävla kul att läsa men ändå .. håll käft! tack! :D >333

2008-04-14 @ 20:35:30
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0