MARINA IS THE MAAAN! ;D

Okej, vad blir detta.. mitt 5:e inlägg eller nåt?
Men jag måste! (Ja, nu är jag faktiskt tvingad! ;D)

Alla vet vem Marina är va? Ja, hon ja. Hon vill ha lite uppmärsamhet. Tydligen räcker inte den jag ger henne. *100 mil lång kommentar efter 20 andra*
Så alla kan väl vinka till henne? Eller krama henne?
Nej förresten. Eller jo. Va? XD (Sömbrist, nä?)

Snart åker vi till London! :D 20 dagar kvar typ. Tror jag.. (Sömnbrist, nä?)
Vi kommer hoppa fram längs gatorna i London, trallandes vår låt, under ett stort paraply, arm i arm. *drömmer mig bort*

*Fortsätter drömma mig bort tills jag vaknar och upptäcker att jag somnat*

Sömnbrist, ja?

Kommentarer
Marina

19 dagar kvar! :D >333 Och fan va sug alla ä på att kommentera om proffsiga mej vaaah?! Och jag vill ha en kram, massa kram. kram,kram,kram * besatt * * dreglar och ser allmänt galen ut med utvidgade ögon och stora puppiler * XD Älska dej >3

2008-04-10 @ 20:18:03
URL: http://mycupcakehero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0