LONDON IMORGON!

Är det inte helt sjukt att jag åker till London imorgon?! Det var ju typ igår som jag och Marina var värsta "Aarh, 2 veckor kvar" och imorgon åker vi liksom!
Marina som är så duktig har i princip redan packat klart och fixat allt. Och ja, här sitter jag. Har inte packat ett skit. Har inte ens bestämt vad jag ska ha med mig. Inte heller strukit det. Jag har inte handlat klart allt jag ska ha med mig och jag har inte städat.
Dessutom har jag en franskaredovisning att skriva och en massa svenska att läsa!

Att göra lista:
- Packa
- Städa toaletten
- Städa rummet
- Stryka
- Läsa svenska
- Plugga franska

Imorgon får jag gå ner till (det smärtar att säga det) Netto. Eller så cyklar jag iväg till Kvantum när vi slutat och handlar där istället! X''D (Allt för att slippa Netto-Fetto-Pretto)

Kommentarer
gissa vem :P

JAG ÄLSKAR NETTOOOOO! :DD

2008-04-28 @ 19:18:58
Sanna

JAG HATAR DEN PERSONEN SOM SKRIVIT DET. JAG HATAR ALLA SOM GILLAR NETTO! :@@@@ *DAAAAAAAMP*

2008-04-28 @ 19:24:19
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
Marina

Å MAJ GARRD!
Daaaamp!
men allvarligt. fan va fort det har gått egentligen. det va ju nästan igår jag blev helt chockad över att pappa sa ja :P Och imorgon är vi där :o Och du! du måste ju visa mej netto? XD Måste se vad som är så himla hemskt ;D :*

2008-04-28 @ 19:40:00
URL: http://missanpassadx.blogg.se
Johannaa

Netto är typ räddningen om lunchrasterna! :O HUUUR KAN DU BARA HAATA DET? :O

2008-04-28 @ 22:14:44
URL: http://kramelikram.blogg.se
Jasmin

Kolla alla älskar netto :D Jag får lära dig att göra det också ;D

Jag var gissaa vem, men du kunde gissa vem ju XD

2008-04-28 @ 22:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0