HOMETOWN HERO!

Alltid lika trevligt att vara kvar på skolan till 17.30. -.-
Idag måste jag plugga matte, franska, engelska, svenska, SO och NO. Förmodligen blir det väl inget av det. Förmodligen sitter jag här hela kvällen.
Förmodligen kommer jag få panik och ångest vid 23.00.
Förmodligen kommer alla läxor denna veckan gå åt skogen.
Förmodligen kommer jag decka tidigt på fredag. (Stackars Therese! ><)
Men om man skiter i alla förmodligen så kanske det löser sig i alla fall?

Det roligaste som hände idag var nog bilden. Jag har gjort en liten saga om mig och Ola. Mkt fin. Om hur han drömmer om att han blir "bränd på sitt nakna bröst" och om att han skrev All I Want Is You efter vår dejt. MVG+ på den! ;D

Ikväll måste jag läsa i Hemsöborna. Snackade med Jakob idag. Måste läsa mer till fredag om vi ska hinna bli klara och slippa stressläsa i slutet .. (Hänt mig några gånger. Haha, kommer ihåg den Pirater! som skulle vara utläst på fredagen och jag hade 300 sidor kvar på torsdagen. Så kan det gå!)


Kommentarer
Jasmin

Jag måste verkligen läsa jag med xD men förmodligen så kommer jag inte heller göra något xD

2008-04-14 @ 18:43:43
Marina

Hahahah en unge sa till mej idag!
jag hade på mig mina stora ringar med döskallar på ( örhängen ) då sa ludvig såhär:
L - varför har du sånna stora med döskallar på?
J - jaa, ja tycker det är fint.
L - Men! du ser juh ut som en piraat!
J - Hahah gör jag? XD
L - nä, föressten du har ju itne gröna tänder ..
sen gick han xD
Sen sa han såhär vid matbordet:
L - När jag blir stor ska jag ha hår såhär på sidorna och högt där uppe * det betyder en tuppkam * sånna som dom stora coola killarna har som cyklar utan hjälm.

då sa jag att det är mycket koolare att ha hjälm. då fatta han inget XD

sen träffade jag desireé på vägen hem ..

HAHAHAH jag ä sepestörd. detta vill du ju itne ha som kommentar. fy nej! KRAAAM!

2008-04-14 @ 20:41:08
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0