HELG! :D

Det är helg. Kan ni fatta att det är helg? Nej, det var minst 3 veckor sen det var helg senast. Som vanligt är jag jättetrött och stressad, men jag har överlevt denna veckan och det var duktigt av mig! :)
Dom närmaste veckorna kommer bli extremt stressiga. Men det ska i alla fall bli sjukt kul att se Ola imorgon! :D London om 4 dagar också.

Om jag ska vara ärlig är jag inte pepp på nåt just nu. Jo, sova. Borde kanske gå och lägga mig nu och sen sova hela natten fram till typ 9 då jag ska upp? xD

Skriver om dagen senare, nu ska jag gå in och beklaga mig för mina föräldrar! Mehehe! :D

Kommentarer
Tessan

Ja helg och det betyder Växjö imorgon jag älskar att denna vecka har gått snabbt :P

2008-04-25 @ 18:34:19
URL: http://www.bloggbytherese.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0