GRAAATTIS MARTIN! :*

Det känns som att något trycker över bröstet. Det gör mer ont för var dag som går.
Imorse var det något bättre. Kylan bet sig tag och dimman omfamnade mig.
För en kort sekund kunde jag nästan andas igen. Nästan.


Förövrigt har det varit NP i matte idag. Gick väl bra. Men jag gillar inte när lärare sitter och lyssnar på en. John är läskig. Jag tror han tröttnade på oss efter ett tag! XD
Störigt också att dom inte sa om det var rätt eller inte. Var säkert inte alls rätt. Dom satt säkert och väntade tills vi gått, sen satt dom och asgarvade åt våra svar!(?) Förmodligen..

Har precis kollat på Klass 9A. Borde städa vilket jag fortfarande inte gjort. Sätter på Bowie så blir det roligare! :D (Det där var inte alls meningen att det skulle låta snuskigt, men jag märker att det gör det nu när jag läser det. Men ni fattar vad jag menar! ;D)
Anledningen till att jag måste städa är att det kommer en massa människor hit imorgon.. Ska spela in på mitt rum. Fast alla har redan dissat alla mina The Ark-affischer så nu ska vi tydligen sätta något för eller nåt!

Är inte första april lite överskattat? -.-


(David Bowie - Rebel Rebel)


Kommentarer
Jasmin

Vi gillar dirty men inte skämt XD haha. April är ropligt om man an lura någon rejält! :D >33

2008-04-01 @ 22:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0