*gäääsp*

Nationellt prov i engelska imorgon. Det kommer gå bra, det kommer gå bra. Äh, jag kommer aldrig få MVG på det, det är ju bara att inse!
Skönt att missa tekniken i alla fall. Jag menar, hur kul äre att bygga kameror?

Har inte pluggat något idag vilket gör mig jävligt stressad med tanke på att jag kommer ha helgen full!
Shiiit, får väl stressplugga imorgon, på torsdag och på fredag innan 6 ..

Nåt är i alla fall fel. Började gråta när pappa sa att jag inte fick se Desperate Housewives. Det är ju inte ens bra..! XD Men! Det gjorde i alla fall så att jag fick kolla på DH. Pappa blev väl helt rädd och fick väl dåligt samvete!

För övrigt udviker jag fortfarande dig. Funkar inte bäst direkt. Du är överallt!
Men jag kommer i alla fall att fortsätta försöka undvika dig. Enda tills vi slutar. För det gör för ont att vara nära dig. Varje liten sak. Idag gjorde det mer ont än det gjort på länge. Men om jag blundar och ignorerar dig går det lite bättre.
Eller, det är i alla fall lättare att låtsas som att jag inte bryr mig.

TA MIG TILL LONDON NUUUU! :'''/

Kommentarer
Marina

TA MED MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG NUUUUU!!
och srew dom som ä elaka mot dej. fy på dom!

>333 smekoo höhöhö! >3

2008-04-15 @ 23:02:49
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0