Fysikprov

Detta har varit en så typisk "Total waste of makeup"-dag.
Försov mig imorse så jag hann ju inte tvätta håret eller nåt. (Tror inte ens att jag kammade mig..)
Iofs satt jag och snackade med pappa i en halvtimme om "Engla-fallet".

Fysikprovet gick nog bajs. Kändes inte alls bra. Men ärligt talat - humlor heter inte Nils och åker buss! Och humlor blir inte kära i andra humlor som heter Lisa! Och dessutom, när kommer jag nånsin få användning för att veta om ett värmeljus slocknar när jag åker virvelvinden om jag har den i en bägare? HALLÅ!? XD

Kommentarer
emms

Så du menar att du inte brukar ha med dig ett värmeljus i en bägare när du åker karusell? :o ... Aja, det kanske bara är jag då xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0