Första dagen med Therese

Igår kom Therese hit med tåget 18.01. Först hittade jag inte henne, för hon satt rätt långt fram i tåget så jag blev helt nervös att hon inte gått av eller börjat gå åt fel håll eller att jag inte skulle känna igen henne, men sen kom hon ju! :D
Stack direkt iväg och hyrde film. 2 skräckfilmer. Hon tyckte att det var en asstor videoaffär, men den är väl helt normal? X'D
Sen åkte vi hem till mig. Visade henne snabbt runt (vilket tar typ 1 minut och inte 30 som hos Marina ;D) och sen åt vi.

Efter det så..ehm, spelade vi sims. Med en mamma som verkligen inte kunde matcha och med 2 tonåringar som hette Sanna och Therese och som hatade varandra! XD
Runt 9 satte vi på en av filmerna. Nån zombiefilm tror jag det var. (HAHAHAHAHAH, MAAARINA! X'D Tänker du på samma som jag..?! ;D)
Den sög. Höll typ på att somna. En massa blod och fejkade grejer och sen slutade den helt konstigt så man fattade liksom ingenting! xD Se inte den! (Inte för att jag minns vad den heter! xD)

Efter filmen skulle mamma och pappa berätta för oss hur vi skulle gå i Malmö och vi tryckte ut kartor och sånt. Det slutade med att vi satt där och drack te till 1 eller nåt.
Eftersom vi skulle upp tidigt idag så gick vi och la oss, men sen somnade vi kanske runt 3 eftersom Therese berättade en massa saker. Om hur hon bröt nyckelbenet bl.a! :OOO

Berättar om idag senare för nu ska vi laga mat! :D


Kommentarer
Jasmin

Åh vad mysigt det låter :D Hoppas ni haft en bra lördag, puss >33

2008-04-20 @ 01:34:04
URL: http://prickigastrumpoor.blogg.se
Marina

De ä väl inte mitt fel att vi har ett baota hus? XD och allvarligt! du har inte ens sett hälften av allt vi äger xDbrandstationen har du itne vart åp och itne i fabriken eller
" lägenheten " i fabriken eller i våran park ( fast den har du ju iaf sett och det räcker xP ) Och inte på våran väg :P men de får du se en annan gång ;) Och nu klarade jag ännu en gång att få allt att handla om mig. sorry! Men de ja bvill säga är att. Ni verkar haft det så bajsigt mysigt så ja avlider! Och att jag saknar dej jättemycke! >33 om 8 dagar så! :D :*

2008-04-21 @ 15:28:26
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0