Fågelungar!

Varför går det nästan bara folk med en hjärncell på Fågel?
När jag står vid mitt skåp hör jag nån som ropar "Emo!", "Emo-jävel!", "Emo-Äckel!", "Emo emo emo!". Vänder mig om för att se vem som är så jävla korkad att han bara står och ropar "Emo" rakt ut på skolan vid halv 4 istället för att gå hem. Inser när jag vänder mig om att det är till mig han ropar. (WTF?!)
Men oj, ett finger på min hand flyger upp! :O Långfingret! Oj oj oj!
Killen (från vad, sjuan? XD) blir sur och skriker "Varför lyssnar du när man ropar Emo då?" och springer iväg med sina kompisar. Hör honom säga till dom "Sån jävla lebb. Hon ska säkert gå hem och va lesbisk!" (Huh? Gå hem och va lesbisk?! XD IG-varning i svenska och biologi??)
Omg, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Sure, det händer varje dag typ, men detta var ju ändå extremt!

Snälla, ni som kallar folk Emo, väx upp! Detta är 2000-talet!

Kommentarer
Tessan

små pojkar är bara trams dom vet ju aldrig vad dom gör. ! lyssna inte liksom jag brukar typ skoja med! då blir dom typ skit rädd till lut xD

2008-04-08 @ 16:33:04
URL: http://www.bloggbytherese.wordpress.com
Bianca

HAHAHAHAHAHAHA!!!
Gud vilken skön situation! :D :P

2008-04-08 @ 16:40:18
Marina

HAHAHAHAHA! XD " gå hem och va lesbisk " XD AHHAHAHA. allvarligt jag döööör! XD vilken loser.
de ä fan stört att kalla folk emo. inga vet ju vad det betyder ens, och om dom " vet " så är det att skära sig i armarna. men de ä bara att inse. folk ä störda.

2008-04-08 @ 21:42:20
URL: http://mycupcakehero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0