C'mon it's late and we..

Engelskprovet avklarat. Gick väl inte überbra, men so? Fick reda på grupperna i nationella-muntligt-engelska. Johanna, Jesper och Julian. Det blir nog bra. Julian pratar nog inte så mkt så då kan vi andra ta lite mer plats. Och det kommer inte bli tyst heller eftersom Johanna kan prata på. Jag med.

Prelliminära har inte kommit upp än. Magnus skulle se om han hann sätta upp dom idag. Vafan, schysst eller? Jag vill veta!! JAG MÅSTE KOMMA IN!
Alla är typ galet nervösa, men min nervositet har lagt sig. Klart jag vill komma in och allt, men jag är inte nervös. ..
                                                                             (Brolle Jr - Playing with fire)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0