C'mon be retarded! (8)

Folk är extremt omogna på Fågel. *suckar och skakar trött på huvudet*
Ska bli så jävla skönt när man får slippa Fågel och förhoppningsvis dom flesta personerna därifrån också.
Franska, matte, engelska, lunch, SO, svenska, NO. Dagen gick inte direkt fort..
Hände det något kul idag egentligen? Nä.. det enda som var lite kul var "Vem lyssnar på Amy Diamond? Elias eller Alla utom Elias". Så tråkig humor jag har! X'D

Förlåt om jag sms:ade upp dina pengar Emma, men vissa är omogna och väldigt uttröttande! -.-

Förresten har vi nog inte Tema imorgon, fan va alla ska klaga och bli sura över det? NI FÅR EN EFTERMIDDAG LEDIGT - VAD FAN BÖLAR NI FÖR!!?

3 dagar kvar, 3 dagar kvar! :D


Tydligen var det bara Malmö som fick dom prelliminära intagningspoängen idag.
Kom igeeeen Syken, Samhäll, Kultur!! KOM IGEN!

Kommentarer
Jasmin

Det kommer bli skönt att att sluta till lunchen : ) Men dem andra vill tydligen inte det som du skrev XD hur kan man inte vela det?!! En heeelt ledig dag nästan. Jag kommernterar mer sen :P måste byta om innan träingen orkar inte göra det där XD >33

2008-04-15 @ 18:08:17
Tessan

Jag tycker verkligen inte om skolan imorgon är det NP hur fan det ska gå och sen på torsdag är vi lediga visst men om det bara kunde få bli fredag då jag ska få åka till dgi

2008-04-15 @ 19:40:39
URL: http://www.bloggbytherese.wordpress.com
Tessan

Bara 3 dagar kvar men en evighet för mig^^

2008-04-15 @ 19:41:51
URL: http://www.bloggbytherese.wordpress.com
barso.

Vad roligt att du var pepp på Flogging. Jag svarade på din kommentar i min egen blogg i brist på vetskap om var man ska svara. Men om du vill köpa biljett får du vara tapper och snabb, endast ett fåtal kvar.

2008-04-15 @ 20:35:06
Marina

du kommer in, du kommer in, du kommer in!!
Dom vore störda som inte skulle vilja ha dej där.
underbarOOO >33

2008-04-15 @ 22:57:52
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0