BYB:s har släppt sin Sverige-turné nu! :D:D

Aaaarh! Mensvärk som fan idag! (och där försvann några bevakare ..)
Efter 2 tabletter imorse kunde jag i alla fall . Helvete.

Nationellt prov i matte på morgonen = ingen sovmorgon! ><
Jag vet inte om det gick så bra. Mitt svar på den sista blev (x+1) i kvadrat. Var det rätt?

Läxhjälpen var segt. Emma blev sur på mig eller nåt. 8-)
Engelskan var också grymt seg. På lunchen stack jag hem en stund.

Slöjden var det enda som faktiskt var kul idag. Jag, Jasmin och Emma blev inlåsta i metallrummet! xD Sure, det var jag och Emma som gjorde det, men ändå! Och Jasmin tog hål på sin cykel bara för att ha nåt att laga! x'D Sen blev hon helt deprimerad. Och dum! >< Elias var också dum! xD

Sen var det gympa och jag var inte med. Eftersom jag knappt kunde gå, hur fan skulle jag kunna springa flera miiil? Tänk!

Jag: Typ hälften av alla mina bilder på min mobil är nakenbilder på folk. Oj, här är Emma naken! :D
WP: Ööh, har du Emma naken?! JAG FÅR SE!! :D:D

Kommentarer
Jasmin

Jag tog faktiskt hål på den för att Ingvar inte skulle bli helt så, öh har du slösat bort en hel lektion på detta? :O Men jag lovar att jag har ounka men jag kan inte hitta det "riktiga" hålet :/

HAHHA var det du och Emma som förstörde dörren? Men vafan, jag trodde det va Ristian xD Jag håkller med slöjden var lätt det bästa på dagen :D

2008-04-24 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0