BÖG OCH SLAMPIS 4EVER! <3

HAHAHAHAAHHAHAHAH ASSÅ OMG! Jag har nog dött 4 ggr under dom senaste 10 minuterna! Bög har nog dött fler. Fast hon skulle egentligen dö av en hammare! :OO
Men det kan vara för att hon skrattar mkt snabbare än jag. :OOO Det är inte normalt att skratta i superfart. Jag tar det lite mer långsamt. SLOOOOWMOTION!
Vi megaballa lovers skrattar också åt alla monster på msn. HAHAHAH, Bögs farbror! XDDD
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA, fuck va kul man kan ha en söndagkväll på msn ändå! X''D
MEN, vi får i alla fall muskler och ett längre liv! :D:D:D

FAAAAST VI GILLAR INTE SKÄMT! GLÖM INTE DET! XDDDDDD


(känner att det inte går så bra med läxorna..)

Kommentarer
Bög

HAHAHHA HAHAHAH HAHHA HAHAH lite pauser emellan måste man ha. Jag fattar inte, jag skrattar fortfarande och nu vet jag inte ens av vad. VI är BÄST! Men vi gillar ändå inte skämt, man kan va bäst ändå. *superskratt*

>33333 :**

2008-04-06 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0