Ännu en vecka har börjat

Jag behövde inte detta. Inte idag i alla fall .. Fuck you!
_____________________________________________________

Seg dag det varit idag. Måndagar är alltid sega, men denna dagen har varit både seg och dålig!
Dessutom måste jag plugga fysik idag. Riktigt mycket. Har nästan inte pluggat något innan. Men franskan är uppskjuten till 22:e (vilket jag var emot, men men..) så det är inte stressigt med det!

MEEEEEEN: JAG FICK MVG PÅ SVENSKA NATIONELLA! :DD
*dansar runt och gör "vem-äger!?"-dansen*

Återkommer senare med mer detaljer om dagen! (eftersom jag ska plugga om 5 minuter enligt mitt schema! *puffar på Jasmin och fnissar*)

Kommentarer
Tessan

Alltid värst med måndagar dom suger strort >.

2008-04-07 @ 20:49:57
URL: http://www.bloggbytherese.wordpress.com
Jasmin

fniss fniss ^^ Jag har också gjort upp ett schema :) och som vanligt följs det ändå aldrig men, skitthesamma! :D

2008-04-07 @ 21:59:53
Bianca

MEN VAD FAAAAAN!!! sluta få MVG hela tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD :P ;)

2008-04-08 @ 16:41:51
Marina

Som jag säger, och alltid sagt ( iaf sen jag lärde känna dej ) du är bäst! Du klarar juh allt! Ditt lilla MVG-barn! ;D tur att du itne är som mimmie och mobbar mig bara för att jag får IG så ofta och blir abvundsjuk när jag får bättre betyg än henne.
-_- äh. varför kom ja in på dehär? aja. Grattis typ! xD

2008-04-08 @ 21:37:58
URL: http://mycupcakehero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0