Alfabetsutmaningsgrejsemojsgrej!

Jag bara hittar på lite regler själv nu: Skriv det första på den bokstaven som dyker upp i huvudet:

A
bsolutely No Decorum
Bowie :D
Citron är surt (men gott sa Kurt! ;D)
Ducan :)
Emmas och min franska kommer äga hårt!
Filippa heter min underbara lillasyster! <3
Godis är gott (8)
Hahahaha, en rolig grej hände idag men får inte plats här.
Imorgon är det engelskaprov och jag har inte börjat plugga.
Jasmin är ett blåbär som suger på toalettborstar! :)
Kärlek <3
Lithells korv
Marina <33
Nationellt prov
O: a+b+c+d
Plugg, plugg, plugg ><
Qvist brevlåda? X'D
Rönnerdal han valsar lalalal..
Salo (marsviet) är äcklig när han springer på golvet!
The Ark ffs!
Underbart ju!
Vad lite tid det är kvar till London!
What a wonderful world *sjunger*
Xylofon hade jag som liten
Ylletröja kan va bra om det är kallt
Zebraflickan är en tråkig bok. -.-
Åtta år var jag för åtta år sen!
Äckelpäckel-snacket är patetiskt!
ÖÖH, SÖK ALDRIG PÅ "GUMMA" PÅ GOOGLE!!

Nu ska jag packa gympapåsen eftersom jag tyvärr ska vara med på gympan imorgon! Life sux! -.- (Varför kommer As the bell rings theme upp i huvudet?!) 

Kommentarer
Marina

JAG KOM OCKSÅ MED JAG KOM OCKSÅ MED! :DD >33 :**
Det är hur lite tid somheelst! jag akn nästan ta på det! ;O också lite ointressant fakta .. Min brorsa skutsar visst mej till Jönköping X) ÄLSKAR DEJ MED!! >33 :*

2008-04-17 @ 17:50:12
URL: http://mycupcakehero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0