5 dagar kvar! ^^

Jag hade ju stora planer för kvällen/natten igår. Istället somnar jag hos Filippa runt 12. Herregud, jag somnar kl 12 en lördag, något är seriöst fel på mig ..
Vaknade sen runt halv 3 och mina linser satt fast i ögonen, alltid så trevligt att ta ut! >_<

Idag funderar jag på att ta en promenad in till stan. Inget är väl öppet? Eller.. Åhléns och kanske nåt mer. Tänkte lämna tillbaka Mandela-böckerna. Kanske sätter mig där och pluggar lite också. Tänkte kolla igenom musikavdelningen också, dom borde väl ha lite Bowie-skivor? Dom har i alla fall The Ark! :D

Annars har jag inga speciella planer. Plugga är min plan. Som alla andra dagar ..
Men om nån vill hitta på något så är jag öppen för förslag! (Eller inte eftersom jag redan ditchat filmkvällserbjudande! XD)

Berättar om kvällen igår senare!

                                                                       (Towers of London - I'm A Rat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0