Sjuuuk.

Har jag tråkigt eller har jag tråkigt...?
Har inte haft så mkt att göra idag. Orkar typ bara sitta vid datorn eller titta på tv. xP
 Tyvärr har jag ju lånat ut en vänner dvd till Boel och två till Emma så själv har jag bara 2 som jag har sett
nu några gånger... (och hur vet jag de? Jag säger med i alla repliker..!)

Gick iaf upp halv 11 (de var väl inte så sent..?! För att vara mej..). Åt frukost (okej, okej, jag åt en Billy´s till
frukost - so what?) och sen skrev jag lite i min blommiga bok innan jag satte på tvn och kollade på Systar
i jeans. Det var de bästa jag kunde hitta. Den och Wallander - Jokern som jag har sett 2 ggr redan. Usch
vad mkt jag måste kolla på tv.. :S
Sen la jag mej i sängen och nu sitter jag här. Tråååkigt.

Men jag mår iaf lite bättre. Så nån kanske vill hitta på nåt imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0