Sjuk och fyller i en lista..

Tror jag har blivit sjuk.. Eller ja, tror och tror. Jag mår illa och har ont i huvudet och om jag står upp för länge blir jag yr. Borde egentligen träna på franskan, men jag orkar inte. Men de löser sej nog. Jag har sovit och ätit glass. Och nu ska jag nog dricka lite te innan jag går och lägger mej.
Men först ska jag fylla i detta eftersom jag har så tråkigt:


JUST NU:
Klädsel:
Mysbyxor, nattlinne, tjocktröja och duntäcke runt detta.. Fan vad jag fryser! ;) :/
Frisyr: "Allt" samlat i en tofs där bak..okej, de mesta har åkt ut och det har jag satt upp med klämmor. Ingen vacker syn! ;)
Låt: The Ark - Disease
Tv: Jag kollar inte nu ju!
Vill ha: Oj, de finns så mkt jag vill ha..!
Dagens tråkigaste: Att jag är sjuk...eller kanske gympalektionen.
Dagens roligaste: Nu minns jag inte va de var, men jag kommer ihåg att jag skrattade i 20 minuter åt nåt Filippa sa! XD

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: De måste varit jag.
Såg dig gråta: Vet inte, mamma kanske. Jag gråter nästan aldrig inför andra
Fick dig att gråta: Det var nog...nä, de kan jag ju inte säga här! :/
Fick dig att börja skratta: Men  jag har ju redan berättat om Filippas skämt..^^
Du gick på bio med: Jaa..kan de vara Boel? När vi såg Harry Potter
Du gick på stan med: Vet inte.. Det var rätt längesen..!
Skickade ett e-mail till dig: Bianca :)
Skickade ett sms till dig:  Jasmin? Kanske..

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Jadå, ett antal gånger...
Köpt någonting: Nä, tror faktiskt inte det.
Varit sjuk: Är sjuk just nu ju!
Sjungit: Jadå. Har just sjungit igenom hela PFTW.
Sagt "Jag Älskar Dig" : Japp
Träffat någon ny: Nä, de vet jag inte..
Saknat någon: Ja, </3
Kramat någon: Jadå, det också :D
Pussat någon: Ja
Ätit: Glass. Man ska alltid äta glass när man är sjuk! :D


Kommentarer
jasmin

ja glass är väsrta bästa medecinen :P

2007-09-06 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0