Glad glad glad :D

Nu var man hemma från Göteborg... Orkar inte skriva om de nu. Kanske imorgon. Om jag hinner! ^^

Denna dagen har varit bäst. Jag har fått Ola Salos sommarprat från 2000. Tack tack tack Marina!! Fan va bäst du är!! Fast jag har ju skickat lite Lamont. Är vi kvitt? (A)
Och rolig konversation också. :D Vf är de alltid vi som har de sjukaste konversationerna?! :D ( kolla på Marinas blogg: http://svartrosarandig.blogg.se    - fast ni kanske inte hittar det för hon skriver typ 10 inlägg om dagen! ;D) 
Jag hoppas iaf att våra datorer kan bli ihop. Och eftersom din är en bisexuell och min med så gör de inget att min också är en kille!! :D
Hoppas verkligen på att du kan komma till Kphmn så att vi kan träffas!! :D <33

Precis nu om 5 dagar tittar jag på The Ark!! *längtar så jag döör*  

Nu ska jag sova.

Kommentarer
Marina

Varså god ;D vim kommer aldrig bli kvitt för vi kommer skicka mer och mer låtar varje gång vi pratar, eller hur? xD
Och det här med konversationerna, jag fattar inte det jag heller xD Kanske är det för att vi båda är lika galna? eller aksnke för att vi är 2 helt unik männsiskor som älskar samma skaer ? xD (fast det kanske är samma sak?, jag vet inte xD) Ja, vi måste försöka få ihop dom på något sätt, det har ju börjat bli bättre mellan dom 2 nu iaf xD det är ju tur det XP.
Jaa, måste försöka övertyga mina föräldrar! Men annars så ses vi nog någon annan gång och du måste lova att ta bilder så jag kan få se sen ;D Lova! xD haha kraam

2007-09-30 @ 23:38:52
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Haha, ja men det är ju så kul xD kul att man har något att skratta åt XD Och ja, låten var fantastiskt bra verkligen :D Men det var ju inte så förvånadsvärt heller ;D kraam

2007-09-30 @ 23:44:17
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Tack (: Men headern är svår, det tog evigheter för mig att få den på plats där den skulle va XD jag lovar att hjälpa dig någon dag (: Jadu, jag har övat och försökt minst 100 gånger och det e skitsvårt. men man lär sig. Det tar tid men det är värt det. ska hålla en lektion för dig någon gång ;D kram

2007-09-30 @ 23:50:09
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0