22.44

GRATTIS JENS! :D:D Eller Sven-Örjan som alla envisas med att kalla honom?! Jo..jag vet att han heter de.. men hans tilltalsnamn är ju Jens *försöker va duktig* Ingen kallar ju Jepson för Björn-Ingel. Okej, ingen kallar ju honom Mikael..dåligt exempel! :P Men ingen kallar ju Sylle för David, Olof eller Benjamin (fan va många namn han har! xP)
Nog om de ;D

Ska fixa min header imorgon (Marina har lärt mig lite datorord xP).
De vill inte funka nu. Alla bilder blir bara helt stora. Vf kan dom inte anpassa sig? Åhh..

Usch..har fått nån sån jobbig hosta nu! Den som förstörde mitt franskaprov!!!
Men mina ögon har slutat rinna. Man får va glad för de lilla..

Borde väl gå och lägga mig..! Ja..

Kommentarer
Marina

Haha, du måste erkänna att Sven-Örjan är mer smickrande än Jens ;D Sven-Örjan ska fan min nästa katt heta XD
Ja vet, det är skitsvårt det där med Header. Jag kanske kan försöka hjälpa dig någon gång om du vill? x) kram

2007-09-30 @ 18:25:39
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0