Vilken morgon.

Försov mig såklart! (Men man får väl skylla sig själv om man chattar med Marina till 02.30 när man ska upp 07.00! xP) Han inte tvätta håret eller nåt. Duschade snabbt och sen iväg!
När vi kommer dit är det såklart försenat! Tar tre kvart innan vi får komma in. Hon som skulle ta sprutan hette Marita. Det första hon säger efter att hon har hälsat på mamma "Är du verkligen hennes mamma?! Ni ser ju jämngamla ut!!"  
                                                      image50
Sen tar hon då fram sprutan. "Jo, nu är det ju såhär att jag vet fakriskt inte hur man gör! Jag har aldrig gjort detta innan!". Jag ba "Ahh". Man säger ju inte det till sin patient! (Jag är inte rädd för sprutor egentligen men det känns ju inte så tryggt när hon säger så!! :/) Hon väcklar upp bruksanvisningen som är typ 100 meter lång. Mamma: "Är det alla biverkningar eller? ;D". Marita ba: "Nej! Eller..?" och börjar jätteintresserat leta efter var biverkningarna står. Sen säger hon "Nej, jag orkar inte läsa. Jag ser om jag kan hitta nån annan som har gjort detta!". Sticker iväg och hämtar nån annan som kommer in och ska berätta för Marita. "Ja, det finns ju 2 nålar. En lite tunnare och sen en lite kraftigare. Kör med den kraftiga - det gör alltid jag! :D". Detta står dom och diskuterar brevid mig!! :/
Den andra sköterskan: "Jag har gjort detta på min dotter och hon överlevde, så vi får hoppas att du också gör det *skrattar rått*". Sen sticker hon in nålen i armen och ba: "Sen gör man såhär, och sen såhär". Först känns det knappt. Men sen gör det skitont och precis då säger hon "Sen sprutar jag inte heller in det så snabbt!". AHH!
När det är klart har inte hon några plåster inne hon sig (va fan är det?!) och går iväg för att hämta ett plåster hon inte ens får upp! xD
Ska dit igen den 2 januari.

Nu ska jag äta frukost! :*

Kommentarer
Marina

HAHAHAHAHAHAAHA!!! X'D
Vilka idioter elle xD Hahahaha! ´Stackare ja lider med dig. Shit. Fy fan. XD

Det bästa är ju ändå att reklamen under handlar om att det finns vaccin mot libmoderscancer XD GAhahaha! XD Den där marita (det heter min faster btw) *ointressant* xD Skulle jag fan ha hatat typ resten av mitt liv. Och den andra kärringen som verkar tycka det är skitkul att plåga sina patienter XD haha :*

2007-10-29 @ 14:28:40
URL: http://unuseless.blogg.se
Marina

HAHAHAHAHAHAAHA!!! X'D
Vilka idioter elle xD Hahahaha! ´Stackare ja lider med dig. Shit. Fy fan. XD

Det bästa är ju ändå att reklamen under handlar om att det finns vaccin mot libmoderscancer XD GAhahaha! XD Den där marita (det heter min faster btw) *ointressant* xD Skulle jag fan ha hatat typ resten av mitt liv. Och den andra kärringen som verkar tycka det är skitkul att plåga sina patienter XD haha :*

2007-10-29 @ 14:28:48
URL: http://unuseless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0