Söndag/Marina <3

Vad har denna dagen gått åt till? Chatta med Marina, typ. :D :D
Längtar ännu mer till den 15:e nu ju! :D Då ska jag äntligen få se kiosken (jag LOVAR att inte få beslutsångest!! xD) och dricka blåbär&hallon soppa. :D Fast den kanske är jätteäcklig. Men då får jag spotta ut den. På Marina! *ler*
Och så hoppas jag att jag inte går vilse i deras hus!! :O xP Men det kommer nog bli superbäst! :D

Snackar om tillfälligheter. Fan vilken tur att det blev som det blev. Att vi blev vänner! <33
Annars skulle mitt liv vara mkt tråkigare. Och ensammare. Och jobbigare.
Tack för att du finns! :*

 Marina: Guh va bra du är ^^ <3  Varför har jag fått denna turen att träffa någon så underbar människa :L

(:L är den ''lyckliga smileyn'')

Kommentarer
Marina

Naaaaaaw! Jag fattar verkligen inte hur jag kunnat haft den turen. Du är verkligen underbar men det vet du ju :* Det hade vart så tråkigt utan dig och jag hade väl fortfarande varit nere i depphålet om det inte vart för dig (: Har ALLTID lika kul med dig.
Jag längtar ihjäl mig tills du kommer hit och vi ska se Lamont. Fatta va kuul!! Jag kan rita en karta till dig så vi e helt säkra på att du inte förvillar dig (a) :L
Puss

2007-10-29 @ 01:03:51
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0