Prov - som faan! :/

Okej, har precis fått panik eftersom jag har insett att jag har så mkt prov/redovisningar/inlämningar att jag inte kommer hinna göra något annat förutom att plugga!! :/

v. 41
Måndag: Matteprov, SO-inlämning
Tisdag: Svenskaredovisning
Onsdag: Fysikprov
Torsdag: INGENTING!! :D
Fredag: Franskaprov

v.42
Måndag:
Språkcafé, Svenskainlämning
Tisdag: INGENTING!! :D
Onsdag: INGENTING!! :D
Torsdag: Orienting (Är det sant att vi ska cykla dit, orientera och sen cykla hem? :S)
Fredag: Engelskaprov, NO-prov

Ja, nu ska jag fortsätta plugga..! :'/


Kommentarer
Marina

Det där låter inte kul på något sätt. Stackare som måste göra så mycket. Usch, jag lider med dig <3

2007-10-08 @ 15:59:24
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Haha nae då jag förstår precis (: Jag spelade in allt också, så jag kan lyssna på det om och om igen ;D haha

yes, du skickade 3 stycken ;D tack så jättemycket. dom är helt fantastiska :D

Haha, ja men. åh. sms måste man ju bara svara på XD haha puss

2007-10-08 @ 19:19:13
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0