Prao, var ska man va?!

Vad ska man välja för prao?!
Alla verkar så himla trååkiga! Funderar på att välja biblioteket! Säger inte det allt..!
Dagis är ju typ det roligaste. Men jag kan ju inte ha det igen! Eller så väljer jag det som typ andra eller tredjeval. Åhh, vad jobbigt! Okej, väljer nog Fågel Blå som andra val. Kan va bra när man ska fixa sommarjobb! ^^
Och sen då...Annes konditori kanske?
Jajja...jag kan bestämma imorgon innan skolan!

Har klippt min lugg. Syns säkert inte. Eller jag tycker det. Det syns att den är lite hackig! xD
Nej, men det blir bara fint (säger vi ^^). Det är iaf mer raklugg nu. Inte vad jag ville, men men..! ;D


Tell me can my eyes betray me?
 Do they say how happy i feel
 When no one takes the seat beside me
 On the bus and make a fuss?
 - Then i'm easy

Har haft den i huvudet enda sen Berlin. När Ola sjöng den och sen berättade om oss svenskar! x)
Därför får detta klipp avsluta det hela nu, innan jag ska gå och lägga mig. Från Lido. Tror t.o.m jag ser min egen hand där nånstans, tafsa på Ola! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0