Pluggar, pluggar, pluggar.. alltid!!

Måndag: Matteprov, SO-inlämning
Tisdag: Svenskaredovisning
Onsdag: Fysikprov

Torsdag: INGENTING!! :D
Fredag: Franskaprov

Nu är det bara 2 dagar kvar. Sen är det heeelg! Och på helgen ska jag...plugga.
Fan, skolan tar typ all tid känns det som! :(

Och så har man ett franskaprov som väntar. Borde egentligen börjat plugga för
längesen! Men jag orkar inte! ¨/ Allt jag gör är ju att plugga.

Det som håller en uppe är ju typ när man tänker på allt roligt som snart kommer.

Om 15 dagar åker jag till Kphmn! :) Och om 17 dagar är det lov!! Och sen är det prao som jag är lite stressad över eftersom jag inte har hittat nån. Mamma sa att jag kunde fråga på Sydsvenskan. Men jag vet inte om jag vill det..
Och sen om 10 veckor är det jullov!! :D

Och sen lever jag ju fortfarande på Berlin! (Som jag snart ska skriva om och lägga ut bilder, Marina. Jag ska bara fixa med alla prov och sånt först!)

Kommentarer
Anonym

Och snart fyller jag år! :D gissa vem? :P

2007-10-10 @ 17:31:28
Sanna

Förmodligen Jasmin..? Typ ingen anna kommenterar så!! Om det inte är Johanna WP!? XD

2007-10-10 @ 22:36:48
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
jasmin

nope du hade rätt på jasmin! =) kommenterar hur?

2007-10-16 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0