Orientering / Köpenhamn om 6 dagar! :D

Engelskprovet gick väl..okej. I guess. Och i helgen blir det en massa pluggande.. *suck*

Efter skolan ringde Matilda mig. Krissamtal och jag cyklade iväg till henne. Stannade där tills hon skulle åka iväg till sin mormor och morfar..


Jag vill också ha en hel källare för mig själv. Med ett stort rum och sen ett annat rum för mina garderober. Och en egen toalett! (okej, det har jag typ redan eftersom jag inte har städat toaletten på ett tag så vill ingen mer än jag gå där!! ;D) Fubb! ><


Orienteringen har jag inte hunnit berätta om. Det var skitjobbigt att cykla dit. Speciellt för mig på min superlilla och tejpade cykel!! xD  Men jag överlevde. Och sen orientering. Tog alla utom kontroll nr 2 som typ var skitlätt, men min fot var nästan förlamad så ont det gjorde så jag pallade inte! xP Och sen cykla hem. Man var ju lite trött sen! 8-)


6 dagar till Köpenhamn! :D

(Marina! Lamont har gjort en ny video. Mamma har sett den. Säger att den är helt..ja. Dom springer typ runt i ett växthus och slickar på knivar..!! x) )



S: Men han är ju i skolan..!

M: Okej, på dagen är han i skolan... Men dom kan ju låsa in honom på kvällen!!? :D


Kommentarer
jas

Jag tyckte att du klarade dig bra på din cykel. Men uppförsbackarna var katastrof xD aldrig mer! ;)

2007-10-20 @ 09:48:30
Marina

Va?! har dom :D till vilken låt? Gud, när visar dom den. när, när nääär?! X'D Jag vill se nu! xD *lite smått galen* xD haha puss :*

2007-10-22 @ 15:28:06
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Kom in på Msn nu då! skynda! x'D :*

2007-10-22 @ 15:30:28
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Anonym

Asså nu var det såhär att du gick hela origenteringen och jag sprang hela:P var det inte så SANNA:P hur kan man vara trött då:P

2007-10-24 @ 13:35:57
Sanna

svar till Emelie: Kanske för att vi CYKLADE DIT OCH HEM!! Och jag hade en skadad fot! >

2007-10-24 @ 13:38:39
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
Anonym

ja kanske de men asså ja :P okej då du kan väl vara trött. ja hade ändå överskottsenergi så det var bra ett den försvann

2007-10-24 @ 13:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0