Orientering imorgon

Imorgon är det dags för orientering. Igen. Det ska väl bli mindre kul med tanke på att min fot. Men fan att den ska strula nu!! Men det kan ju inte vara så bra att cykla heela (långa) vägen till Skrylle, orientera och cykla heela vägen hem?! :/ Och så ska jag orientera med Emma och Jasmin, som ska springa hela!
Får väl se hur det blir med det. Min fot kommer ju förmodligen ge upp helt och hållet..! När vi cyklar hem kommer den väl hänga och och fladdra! xD (okej, sån konstig humor som jag gillar, men ändå!! x) )

Fast det hade ju varit lättare att cykla dit om jag hade nån fungerande cykel..! ^^
Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det..:/

Nu är det väl dags att börja plugga! *suuck* Borde gjort det långt innan!

Kommentarer
Amanda

Ja självklart blir det LAmont den 1:a :) Jag längtar verkligen :)

2007-10-17 @ 16:10:22
URL: http://stayreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0