onödigt.

Min fot är bättre. Rätt mkt bättre!! :D (ja, iaf före jag och Filippa hade krig och jagade varandra! xD)

Själv mår jag väl sådär.. Jättetrött. Vet inte hur sent jag somnade igår, men alldeles för sent!
Ska väl gå och lägga mig rätt tidigt. Fast först måste jag hinna med lite läxa!!

Nu har jag bestämt mig hur jag ska klippa mig. Snett från ena sidan till den andra. Med rött underhår! :D
Om jag vågar..

Onödigt inlägg, onödig dag.
Kan du inte logga in på msn, Marina? :* Jag har trååkigt!


Kommentarer
Marina

Nu är jag inne på msn xD nöjd? x) haha puss

2007-10-14 @ 19:01:12
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Och lite svar ;D: Ja det har varit riktigt jobbigt nu en period och jag hoppas verkligen att den är över nu. Och ja, det gick väl inte så super precis men ett G blev det allt x'D Jag suger på foto men jag älkar det x) puss

2007-10-14 @ 19:03:47
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0