Om ett dygn kanske The Ark håller på att spela Calleth You Cometh I! :D

Nu har jag köpt Gunnar!! :D Ska läsa hela natten. Okej, kanske inte. Ska nog gå och lägga mig nu! xD


Är äntligen klar med min låtanalys. Vad kan den vara värd..VG kanske?! Iaf mer än G!! :O

Någon mer som såg Lamont på Eftersnack!? :) Det är typ världens sämsta program (xD) men ändå. Kristoffer var ju med. Var ju tvungen att kolla! ;D Men ärligt borde dom ju faktiskt sluta visa danska tanter som åker karusell och ska lära skåningar att busshållplats heter busstop på danska! Svårt att räkna ut! xD Och snälla - inga pinsamma sms från Måns!! xD
Fast man fick se lite av Lamonts nya video. Direkt efter karuselltanten. Lite av en chock, men va fan!

OM 19 ½ TIMMAR ÄR DET INSLÄPP!!! WIIE! :D


Kommentarer
jasmin

Asså denna dagen var riktigt kulig xD haha kommer sitta i minnet länge! ska lägga ig nu xD godnatt :*

2007-10-25 @ 00:39:46
Marina

Jag har ju glömt kolla på det :/ Får ta och göra det idag innan det är försent! Blev överlycklig när dom va med i Metro. Haha mina kompisar tyckte ja va helt störd xD

Och Nope. Britt är socialpedagog och ett stort hatobjekt! Gah! blir galen på henne ju!

2007-10-26 @ 08:34:10
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0