man kan bli chockad när nån ringer! xD

˚? » Marina « ?˚ - Tänk att Jönköping är småland x) säger:

Haha, men så behöver de inte alls va x) man börjar med, vad gör du? eller hur mår du ? x) Jag har ju redan ringt dig en gång, fast ja. då skrek du ju bara x'D

Tolka hur fan ni vill! ;D

Lite senare:

Sanna. säger:

Oj, hur litet är Falköping?

˚? » Marina « ?˚ - Tänk att Jönköping är småland x) säger:

Haha, jag bor ju inte inne i Falköping utan utanför i en by (ja jag kallar det by x) ) som heler Vartofta och här ska du veta. finns det bara en affär. om det kan kallas så. vi säger en Kiosk. och dom har bara uppet till 20. på vardagar och söndag till 1 xD (onödig fakta)

Sanna. säger:

haha, bra att jag vet hur länge på söndagar!

˚? » Marina « ?˚ - Tänk att Jönköping är småland x) säger:

Hahaha, jaa. visst är de ? jättebra att veta ju. om du någon gång får för dig att ta tåget upp hit till Falköping för att sedan ta 311 mot kättilstorp och skynda dig in i sista sekunden för att köpa .. va du nu vill köpa xD Jätteviktigt så du inte kommer försent och kiosken redan stängt. Usch vad jobbigt det hade varit xD

Sanna. säger:

HAHAHAHAHAHAHA *skrattutbrott*


Ännu senare:

Sanna. säger:

åhh...okej.

Sanna. säger:

jag vill ju att du ska va med!

Sanna. säger:

:D
Sanna. säger:

jaha..nu fattar jag

Sanna. säger:

de va inte svar på de X')

Sanna. säger:

kanske själv ska gå och lägga mig x)

˚? » Marina « ?˚ - Tänk att Jönköping är småland x) säger:

Va? Nu hänger jag inte med nått X'D gahaha. jag dör! Pratar du med dig sjlv elelr vad? HAHAH X'''D

Sanna. säger:

HAHAHAHAHA, neej..med dig ju!!!

Sanna. säger:

*asg*


Kommentarer
Marina

HAHAHA! Fan, så jävla bäst eller vad x'D haha puss

2007-10-14 @ 22:20:41
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

HAHAHA! kan det bli bättre ? X'D
Hur fan kan vi ha så sjuka samtal. det e så jävla underbart! xd haha puss puss :**

2007-10-14 @ 23:14:59
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

HAHAHA! XD Fan nu kom det ju ännu mer XD hahaha. Fan 3 sjuka saker på en dag. Hur lyckas vi? x'D puss :* haha

2007-10-14 @ 23:20:11
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0