Jag och Marina i Köpenhamn

Okej. Kanske, kanske, kommer Marina ner här och kollar på Ark tillsammans med mig den 25 oktober.
Om hon lyckas övertala sina föräldrar. Och om min mamma inte låter som en styckmördare på telefon!


Sanna. säger:

men de är lite synd om dig som måste stå brevid mig som sjunger så falskt! XD

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Hahaha, men naae! Sjunger du falskt så måste jag väl va en jävla motorsåg eller nått x'D haha jag sjunger så dåligt att jag tror jag ska spräcka trumhinnorna på mig själv när jag hör mig xD

Sanna. säger:

HAHAHAHAHAHA, va bra. Då behöver jag inte skämmas :P

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Hahahaha. jo. Du kommer få skämmas över mig XD

Sanna. säger:

jo, men i värsta fall låtsas jag som att jag inte känner dig

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Hahaha. det är nog en bra ide. Man då ska jag nog skaffa en skylt där det är en pil, vänta ska måla så du får se xD

Sanna. säger:

JA, GÖR DET!! ><

Sanna. säger:

ritar du nu eller?

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Haha, yes. vänta ska du se xD

Sanna. säger:

okej *väntar snällt*

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Haha xD

Sanna. säger:

vad?
˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

En jävla massa kludd och text

Sanna. säger:

den är säkert jättefin. :*
˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. skickar:


image47



˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Hahaha, visst. När jag turnerar i USA X'D
˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Juste. Mitt inlägg e publicerat nu x'D

Sanna. säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *asg*

Sanna. säger:

Får jag lägga upp den på min blogg?

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Hahaha, visst. gör det du x'D

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Haha, visst e The Ark snygga ?

Sanna. säger:

HAHAHAH, jätte.

Sanna. säger:

speciellt Ola

Sanna. säger:

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Hahaha, ja visst e han. Jag la ner mest tid på honom xD

Sanna. säger:

hahahaha, jo jag ser det

Sanna. säger:

;D
Sanna. säger:

kolla fingrarna X'D

Sanna. säger:

ditt ena är helt böjt. och mitt typ vikt

Sanna. säger:

så gulligt!

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

HAHA!! XD fan vilka missbildningar jag gjort oss till x'D
Sanna. säger:

Vi är ju söta :*


Nej, man kanske ska gå och lägga sig..  *hoppas*


Kommentarer
Marina

Haha, nu har vi fan nått toppen. Nu kan vi inte bli galnare, eller? x'D Hahaha. Fan om detta gå så kommer vi äga hela skiten! haha x'D puss

2007-10-15 @ 00:18:32
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Jo den ser kanske ser trevligare ut för att det är på sommaren. Nu på "vintern" så är den inte alls lika mysig x) Haha och tältnings-konversationen e den bästa vi haft xD HAHA och jo. jag tror faktiskt att det va det som gjordet. Tack som fan för att The Ark finns annars hade vi inte suttit här ^^ puss :*

2007-10-15 @ 18:04:16
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Hahaha tackar. jag kan ju inget annat säga än att din humor också äger totalt! ;D Haha det finns onget bättre svar på den frågan än att vi har samma humor x) Och fan. vi kommer närmare och närmare The Ark och köpenhamn varje dag ;D Nu måste du bara få din mamma att inte låta som en styckmördare x'D Björnen :D guh vilket bra djur. dom är stora och starka och guuuh så söta ;D Vad du är för djur hmm.. nu ska vi se här ;D Du är nog en Zebra ;D En vacker randig zebra som är stolt och självsäker (: Japp en zebra är vad du är ^^ Amen självklart är det de. nu måste jag ändra lite ;) Pussisar x') :*

2007-10-15 @ 18:23:58
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0