Ikväll är det Ark!! :D

Ikväll ikväll ikväll! :D
Ikväll är spelar The Ark pa Lido. Jag och mamma aker val dit om 1 timme ungefär!! :)
Hon tror inte att folk kommer köa sa tidigt, men det tror jag. Och jag ska ju saklart sta längst fram!! :D

Idag har vi varit i en jääättestor secondhandaffär. Garage. Jätterolig med en massa fina jackor och andra konstiga kläder! xP
Mamma skulle saklart testa alla jackor i hela affären. T.o.m de som fanns pa herravdelningen!! :$
Jag köpte 2 skinnjackor (okej, en var typ plast..men iaf! x) ) och mamma köpte en jacka och en klänning. Sen stack vi för att leta upp affären som säljer Emily-kläder, men den var väldigt liten och där fanns mest böcker och sant!
Sen ville mamma jättegärna leta upp varohuset C&A, men det hittade vi inte eftersom gatan den ligger pa inte finns i verkligheten!! x/
Och sen var jag trött sa sen stack vi till Starbucks och jag drack Frappuccino igen! (Sorry Jasmin, men det är faktiskt godare än Frapino. Frapino är fan en wannabe!! xP)
Och sen stack vi tillbaka hit och nu sitter jag här och väntar pa att tiden ska ga! Ahh...kan inte klockan bara va typ 21.00!! :D Fast sen är de nat förband ocksa. För Ark kan väl inte vara förband till det andra bandet!? Eller..? :/

Imorgon ska vi leta mer affärer och sen ska vi äta nan clubsandwich som Martin tipsade om (och drömmer om!! XD). Sen hinner vi väl inte sa mkt mer... Sen är det ju dags att aka hem!! :'(

Nu maste jag sluta för mamma sitter och skrattar högt at en bok hon läser och de börjar ju bli lite pinsamt eftersom jag redan har sagt till henne att hon inte far skratta. Sa nu sitter hon och hoppar upp och ner i soffan helt röd i ansiktet för att anstränga sig att inte skratta! :$

Lycka till pa discot imorgon! Kanske hinner komma ner en snabb sväng bara för att titta hur det har gatt och skryta om min braiga dagar i Berlin! ;D

Puss och kram!:*

Kommentarer
Marina

Guuuuh! du har sån tur som ska se don idag! :'D Och jag älskar dig för att du ska ringa x'D x'D Du vet inte vad mycket det betyder för mig. Du är en stor lysande ängel! Gaha, e helt till mig XD Puss puss <3

2007-10-04 @ 19:33:39
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
jasmin

ta en massa foton!!! :DD :*:* måste forsätta med olugg haj så länge :*:*

2007-10-04 @ 21:00:56
din syster

var det roligt på konseren? det värkar ganska kul men det är inte min grej. ses i kväll
älskar dig tack och hej leverpastej

2007-10-05 @ 19:31:22
din syster

älskar dig!!!

2007-10-05 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0