Franskaprov i övermorgon

Ville bara klaga lite till innan jag går och lägger mig! ;D

Franskan är väl någorlunda okej... Har övat in rätt mkt nu. Har lite av texterna kvar till imorgon. Och om man nu skulle skriva en sån dialog? ¨/
Ähh..jag får fråga Emma imorgon!

Jag tror jag har stukat min fot på mitten! Ja, jag vet att det låter konstigt. Jag märkte inte ens när det hände. För en vecka sen ungefär. Trodde att det skulle gå över, men det har det inte gjort! :'/
Okej, de kanske inte är en stukning (isf en lätt). Jag vill bara tycka lite synd om mig själv. Man måste få de ibland. Vem ska annars göra det?

Sitter och chattar med Jasmin som egentligen ska öva på deras 20 glosor (20 GLOSOR, VI HAR FAN 60 + EN MASSA ANNAT SKIT!!), men hon sitter bara och spelar nåt konstigt spel. Vf blir det alltid så att man inte kan koncentrera sig när man ska plugga till prov? Kanske för att det finns 100 saker som är roligare..!

Nu ska jag sova! Äntligen. Det är väl belöningen. I natt ska jag kaanske få sova 9 timmar. Om jag har tur.


Kommentarer
jasmin

ska du lägga dig nu :O okej vi kanske har fler glosor än så jag sa bara på ett ungefär! :P

2007-10-10 @ 23:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0