Cykel fixad

Okej, nu har jag lyckats fixa en cykel. Egentligen är det min egen, men ändå! Det är min gamla, tejpade! xD

(Kommer du ihåg Johanna? Vi hade tema Lund. Var skitflummiga. Skulle hem till dig och så är min cykel sönder helt plötsligt. Så vi sticker in till slöjden och ska fråga Ingvar om tejp, men vi skrattar så mkt så han fattar först inte. Men han fattar väl tillsist och vi slog in den i jättemkt tejp!! Kommer du ihåg? :D)

Var ute och testade den innan. Pappa också. Han tyckte typ att det var skitkul och testade den flera gånger! xD Medan han höll på att tjata om hur bra den var i jämfört med min nya..! xP
Den är jävligt liten, jag ligger ner och cyklar! Lova att inte mobba mig imorgon!!? (a)

Nu ska jag fortsätta med engelskan. Var den ovanligt lätt eller är det jag som har glömt nåt? x/

Kommentarer
caroline

ah. Har ett svagt minne av att du tejpade cyklen men jag kommer inte ihåg varför ^^ Cykla försiktigt imorgon. :D

2007-10-17 @ 17:17:23
Johanna

Ja! ^__^ Sen hade du kvar tejpen jättelänge utan att laga XD HAHA. Men det funkade ju ;)

2007-10-17 @ 18:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0