Boel the gympalärare! xD

Marinas ex. gympalärare är fan bäst! xD Skrattade som fan! x'D

Sanna. säger:

vf var hon en fruktasvärd best?

˚? » Marina « ?˚ -     halvrosa hår kan man kalla det xD säger:

Hon hade dessa fruktansvärda byxor. alltid dem samma. Blåa som satt snörda precis under brösten. Hon hade det tunnaste hår, tunnt som spindelväv och det var lika elektriskt som .. det mest elektriska du kan tänka dig! Och varje gång hon närmade sig så sökte sig hennes långa hår till ditt ansikte och fastnade som superlim tills hon gick därifrån. Hon var fruktad av alla elever som hatade idrott.

Sanna. säger:

HAHAHAHA

Sanna. säger:

sånt hår vill ju jag ha! (a)

Sanna. säger:

;)

˚? » Marina « ?˚ -     halvrosa hår kan man kalla det xD säger:

Hon tvingade barnen att göra löjliga lekar och springa 8 varv runt fotbollsplan utan vila. Hon var allas mardröm. Och hon var hatad av alla. Var man borta en lektion eller glömde sina kläder en endaste gång så kunde man säkra sitt IG. Ingen kom undan hennes vassa klor, hennes hemska blåa byxor och hennes elektriska hår.  Man glömmer aldrig synen av hennes fula fejs och man blir lika shockad varje gång hon vänder ansiktet till.

˚? » Marina « ?˚ -     halvrosa hår kan man kalla det xD säger:

X'D haha. det blev väl en bra godnatt saga? haha

Sanna. säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Sanna. säger:

Om du får sova här, kan du inte berätta den igen då? 

˚? » Marina « ?˚ -     halvrosa hår kan man kalla det xD säger:

Hahahahaha, visst kan jag det ;D Mycke mera inlevelse när det är live xD

Sanna. säger:

Maximerad Realtime?

Snälla, säg att du har någon bild?! x'D Annars måste du ju rita på paint! ;D

Hur fan ska jag hinna bli klar med svenskan!? :/ Kommer ju få skriva hela natten!! :S  Åhh, orka.


Kommentarer
Marina

haha, nae jag har ingen bild men min kompis har xD Ska se om jag kan fixa fram den så du får se ;D haha.
Hur gick det med svenskan nu då? puss :*

2007-10-18 @ 11:33:43
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Hoppas det går bra för dig på orienteringen idag också och be till gud att din
tejpade cykel inte faller ihop till en hög xD (Jag vet ett jävla tjöt om tjepen) x') :*

2007-10-18 @ 11:35:32
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Tack ^^ Jo det e roligare men iblnad kan det va skönt att ladda upp sina bilder någon stan UTAN text xD (kanske lite text då)
Jah LOKA är ALLTID gott ;D vet inte men jag tycker nog Citron är godast för när jag va och åkte skidor för 2 år sen så va det den första lokan jag drack och jag drack 4 st på en timma för det va så jääävla varmt xD

Det var i sommras den 22 Juli 2 dar innan jepson fyllde år. har du inte sett min skylt? (A) puss :*

2007-10-18 @ 18:48:32
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
elin

vi fick ju lämna in svenskan på måndag :)

2007-10-18 @ 20:28:14
Michelle

Vilken rolig gympalärare!! haha
fast vår e inte sp kul hon heller =/ de e nått med dessa lärare! =P

2007-10-20 @ 01:34:28
URL: http://michlo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0