Bilder från Berlin! :D

Okej, nu ska jag lägga upp bilder från Arkkonserten i Berlin. Om det funkar..


      Okej, man måste ju förbereda sig lite innan konserten! :D

   Ola <33

Oskar, du kan aldrig ersätta Jepson. Och till nästa gång - skippa läppstiftet!! XD Och var inte nån Ola wannabe. Annars är det bra! :P

 Såhär nära kom dom! (A)

 Nån försöker...kittla Ola?! XD

  Martin, Leari och Oskar! :D

   Klart bästa bilden på Leari. Klockren! ;D

   När Ola sjöng "It's gonna be a hairspray revolution"  tände han en cigarettändare sen sprutade han hårspray på så att det riktigt flammade upp! Cooolt! :D

  Ola och Leari skakade loss! *busvissla*

   Har ju ingen bild på när Ola satte sig på knä framför mig, men denna får påminna alla om det!! *lycka* (Pappa: När han satte sig på knä..tog du inte fram kameran då? XD)

EXTRA NUMMER

  Extra nummer. Ola börjar klättra runt och sjunga Let your body decide (8)

   Och 2000 Lightyears of darkness. Eftersom nån i publiken önskade den.

   Och nån annan ville höra Gimme love. :D

   Bara för att Leari stod framför mig hela tiden. Har hur många bra bilder på honom som helst! :D

    Martin <3 Jag fick ta på honom hur mkt jag ville. Blir du inte jätteavundsjuk nu Jorun? (A)

  Ola showar, kolla Martin XD

   Sen spelade dom sin sista låt. Och alla vet ju vilken de är! <33

  Och sen var de ju dags för Sylles hopp! <33  BÄSTBILD!! :D

  Tack för en UNDERBAR kväll! :'D
Kommer aldrig att glömma den! Kommer till Köpenhamn också! Ses där! :*

Kommentarer
Amanda

Nej Men OH MY GUILD på dina bilder alltså :)
Mina favoriter var ju helt klart Sylles hopp, Den där coola på Leari och Shock them all är ju alltid bra :) HAha, Verkar som ni hade en underbar kväll , vilket jag givetvis förstår :) Ja man måste ju alltid förbereda sina armar, vilket dock brukar gå ganska illa för mig.. xD Kommer på sånna knäppa grejer.. Men det verkade ju som om du hade en toppenplats och du tar ju sjukt bra bilder :)

KRAM AMANDA:: Let's chock Köpenhamn!

2007-10-13 @ 17:03:08
URL: http://stayreal.blogg.se
Adore

Hej fin blogg du har :)
Och framför allt fina bilder från Berlin ^^
Önskar att jag också kunde varit där.. Men får njuta av bilder ist :)

2007-10-13 @ 19:18:54
URL: http://adore-adore.blogspot.com
Marina

Those where the best days of my life ;D Haha du måste verkligen ha haft skiiiitkul!! Och du fick massa riktigt snygga bilder :D Sylles hopp är min favorit också, så jävla grymt när han gör det. Älskart ;D När ola klättrar så får det mig alltid att tänka på när han fastnade där uppe på Läckö x''D Haha det var riktigt kul. Och du! Din skrivstil är jävligt lik min när jag skriver deras namn *onödig fakta* xD Vi måste gå på konsert du och jag. det är ett stooort måste! (: puss :** (din kända dubbelpuss) xD

2007-10-14 @ 18:58:59
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0