Berlin del 1

Okej, nu ska jag berätta om konserten i Berlin igår, som är den bästa konserten jag har varit på i hela mitt liv!! :D


Dom spelade på ett ställe som heter Lido. Ser inte så speciellt ut utanför, men inne var det riktigt trevligt! ^^


Kom dit vid 17.30 (mamma ville inte sticka dit tidigare! :(), men då var det bara 3 tjejer i kön (vilket var helt sjukt! Om jag hade bott där hade jag fan köat från 8.00 på morgonen!! :O). Då träffade vi en annan svensk som funderade på att se dom.

Medan mamma stod där och pratade med henne så kom Martin, Leari och Jens. :D

Dom var på väg mot turnébussen för att kolla nåt och när dom gick förbi mig så sa dom hej!! :D (haha, dedär lät fan helt sjukt! XD) Och sen när vi gick upp för att äta så träffade vi Sylle och när han såg mej blev han typ jätteglad och sken upp och ba ''Heeej!'' :D:D

Så kul att dom känner igen en! :D *stolt*


Medan vi väntade utanför träffade vi en massa svenskar. Dom hade typ varit i Köln dagen innan och kollat på dom där. Det hade också 3 kvinnor från USA. Dom hade planerat hela sin semester så att dom kunde följa deras turné!! XD

När dom släppte in blev det mkt trängsel i dörren eftersom alla svenskar typ ville stå längst fram! Jag hamnade på andra raden vilket var super! Eftersom det inte fanns nåt staket så var det ju bra. Just de - det fanns inget staket. Så man stod ända framme vid scenen! :D


Först spelade Sunflower Caravan. Dom sjöng inte. Bara spelade. Bas, trummor och synt. Men dom spelade så jävla högt så det blev nästan jobbigt! Men han som spelade synt hade iaf en jättesnygg frisyr! ;D Och det var ju kul att dom spelade Prayer for the weekend! :)


När dom hade spelat klart fick vi vänta medan dom flyttade undan sina saker och flyttade fram Arks lite mer. :D:D:D

Några skitstöriga killar va skitfulla och kastade sig runt i publiken. 8-)

Sen kom The Ark... :D:D:D


Okej... hinner inte skriva mer nu. Marina är helt despo efter bilder!! ;D



                       
Garage - seconhand-           Popfan will be popfan! ;D       Sånt här roar mig.
affär! :D                                                                   Alla skyltar var uppochner! XD



Kommentarer
Marina

ÅÅHHH!! Jag tror jag dör. Du måste haft så jävla massa mycket kul! Åh, sen måste du visa jackorna du köpte också, dom va säkert as mycket snygga x''D Och sen fan vad kul att Sylle kände igen dig, du måste vara världens lyckligaste i det ögonblicket :'D Och gud, vad jag skulle ha vart där och upplevt detta med dig tycker jag. Vi måste gå på konserter nästa sommar du och jag :D puss puss

2007-10-08 @ 22:01:45
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Åh, sen ska vi ju tälta utanför jeps :D:D:D x''D Haha och varför har dom alla skyltar upp och ner? XD haha va tyskarna fulla när dom satte upp dom eller ville dom bara vara annorlunda som med sina hightec.toaletter xD Va du på nån sån föresten`? xD som torka av toaringen o sån skit? haha puss :*

2007-10-08 @ 22:05:59
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Åhh, nu ska pappa sitta här x/ får se bilderna i morgon. Men, gah. aja. sov så gott

2007-10-08 @ 22:11:25
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0