Är i Berlin right now!

Heej allihopa!
Detta är live and direct fran Berlin. Störigt tangentbord. Ä och ö finns men inte bokstaven som kommer före ä, men ni fattar väl iaf?!
Hotellet är skitbra. Typ som ett 5-stjärnigt hotell skulle varit i London! Okej, det kaanske inte säger sa mkt..men iaf!
OKej..vad hände igar..?
Planet var försenat en timme sa vi fick sitta pa kastrup och vänta skitlänge! Men de gjorde inget för det tog bara 35 minuter att flyga. Men det satt en skitläskig gubbe pa planet som stirrade skitmkt!! Det finns en massa skabbgubbar här i Berlin!! "/
När vi kom fram sa letade vi upp hotellet, lämnade vara väskor och gick ut en runda för att hitta nagot att äta. Vi hittade bara en affär som hade öppet 24 timmar, men där salde dom typ bara öl och sant. Sa till middag blev det chips och cola!! Yeay!

Idag da.. Frukosten var bra. Massa choklad och sant! :D Kollade pa TV. Nat roligt barnprogram och nan konstig musikvideo som höll pa i typ en halvtimme med en massa skumma människor som sjöng en massa skumma latar!! XP
Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra eftersom det är nationaldag här idag och alla shoppingställen är stängda. Här firar man nationaldagen rätt rejält. Med en massa sprit!! Folk gick runt med flaskor redan pa förmiddagen!! "/
Men vi stack iaf till Lido, där The Ark ska spela imorgon, för att checka. Det var inte sa svart att hitta eftersom hela väggen var helt tapetserat med Ark-affischer! :DVille ta en, men dom var fastlimmade!! :(
Efter det stack vi till nat omrade som Martin hade tipsat om. Men allt var ju saklart stangt!
Sa vi akte tillbaka och stack in pa Starbucks. Frapuccino!! <33 Som jag har saknat! :D
Sen stack vi tillbaka hit till hotellet där jag nu sitter och skriver.
Ja, det är väl en kort sammanfattning om allt som har hänt!!

Imorgon blir det ju Ark-konsert!! JAAA! :D:D
Och imorgon blir det ocksa shopping!! :D

Puss och kram fran Berlin!! :*

Ps. Nan som kan säga vilka extra fysikfragor vi fick till provet?! ds.

Kommentarer
jasmin

Det låter trevligt! :) Stirbucks säger alla att det är skit gott (alla och alla men mina kusiner) xD Har jag nte redan sagt vilka extra frågor vi fick? :/ Dem är jättelätta! När ska du göra fysikprovet? :O sen har vi prov på tisdag också språk prov :O :O Ha det så kul och kom hem! ;)

2007-10-03 @ 17:40:01
Anonym

Hej sanna! Låter trevligt det där med chokladen, men fick man verkligen det till frukost?! hejdå sanna hälsa mamma ses på fredag

2007-10-03 @ 18:22:31
Marina

Hahaha, det låter som du haft en lite halvläskig dag i Berlin xD
Med alla wierda människor och så. En fråga XD ser du när jag skriver Å eller blir det bara massa kludd? XD haha.
Jag funderar ärligt på att komma ner till berlin och gå på konserten med dig i morgon XD Haha, hade jag roliga föräldrar och mer pengar hade jag fan gjort det xD Jag tror du kommer få en fantastisk konsert imorgon, och ta massa kort! och hälsa massa från mig om du träffar dom och och om du vill, kommer ihåg och kan. Ring! XD haha skulle betyda mest <3 ;D Pussah och kram

2007-10-03 @ 18:46:50
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

skulle betyda mest <3 ;D Pussah och kram - fan det kom ju inte med XD haha

2007-10-03 @ 18:48:02
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Meh vad störande, vissa ord funkar ju inte! XD hahaha

2007-10-03 @ 18:48:46
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Marina

Fan vad jag e flumm, ursäkta alla cepiga kommentarer. Ska inte skriva mer nu xD kram

2007-10-03 @ 18:50:38
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
mimmi

hej hur är det i Berlin? hoppas Ola salo är redo för er. jag och filippa har det bra och vi skrattar mycket. har ni köpt något snygt? undrar både jag och filippa. hälsningar mimmi i sverige

2007-10-04 @ 15:06:55
filippa

det där med att ola salo ja jag menar att det är klart att han är redo god bajs

2007-10-04 @ 15:10:59
Sanna

Hej Mimmi och Filippa! Berlin är bäst! Vi har shoppat lite snygga saker, men det blir nog mer imorgon innan vi aker hem!! Och Filippa.. När du skrev "god bajs", menar du da "good bye" eller att jag ska äta bajs? :/ För om du menar att jag ska äta bajs sa säger jag bara: Spegel tillbaka! Men om du menade "good bye" sa var det inget!! ;) Heeej daa! :D

2007-10-04 @ 15:37:27
Sanna

Svar till Jasmin: Jo, jag har fatt ditt sms nu och jag har övat in en del fragor, sa det kommer nog ga bra. Hoppas jag! :/ Haha, men dina kusiner är ju typ alla. Iaf manga!! XD Jag kommer typ aldrig hinna med franskan!! :S Ses pa fredag eller annars förmodligen pa mandag! Puss :*

2007-10-04 @ 15:40:28
filippa

hej jag och pappa äter kanelbullar för det är kanelbullens dag. Är det det i tyskland också? :D :D

2007-10-04 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0