2 dagar kvar!! :D

Nu är det snart lov! :D Och om 2 dagar är det konsert!! :D:D:D
Längtar, längtar, längtar, längtar LÄNGTAR!! Tyvärr blir det väl den sista Arkkonserten i år... :(
Kommer kännas helt tomt. Dom måste ut på turné nästa är. Iallafall en miniturné. Gärna i Skåne! :D
Men jag ska väl inte klaga. Det har ju blivit en del konserter detta året.
8 faktiskt!! :D

Mejeriet 26 april
Sofiero 28 juni
Svedalarock 13 juli
Tivolirock 14 juli
Way out west 11 augusti
Malmöfestivlen 24 augusti
Lido, Berlin 4 oktober
Vega, Köpenhamn 25 oktober


Kommer väl vara rätt död på fredag! xD Men det är det absolut värt!! ;D Dessutom kan jag ju sova hela lovet!! :D Nästan..
Fast inte på fredag, då är det fest hos Jasmin. Maskerad. Har inte något att klä ut mig till.. Man har ju inte direkt nåt hemma. Var rätt längesen jag var på nån fest där man klär ut sig..!
Vad händer mer på lovet..jo, Matilda ska sova över! :D Och sen ska jag ju klippa mig. Snett ner från ena sidan till den andra. Med rött underhår. Det blir nog bra! :D Och sen ska jag och Amanda till Malmö och kolla på Lamont!
Och sen..va händer mer.. inte mkt. Nån dag ska jag bara soova!! Och tyvärr måste nog någon dag gå åt till att plugga!!! :/


"Vad har man strumpor till?" (a)

Kommentarer
jasmin

Och..En dag eller fler så ska du vara med MIG! :D wiieyeyho!

2007-10-23 @ 17:48:00
URL: http://prickigastrumpoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0