1 dag.

Denna dagen har varit bäst! :D
Musikprovet direkt på morgonen gick väl okej. Jag kommer få G iaf! ;D
Efter musiken var det håltimme. Jag hamnade i biblioteket med Jasmin o.fl.
Sen var det matte och då satt jag, Emma och Hanna och chillade inne i cafeterian! Och sen var det den sista lektionen och det var NO. Eftersom halva gruppen var borta var det lugnt och vi gjorde typ inget. Jag satt mest och smsade! x)
Sen slutade vi 11.58 och då var det god mat i skolan! :) Okej, det kanske är för att jag är så trött, men det var jävligt kul att titta på en kladdig stol och hoppas att nån ska sätta sig på den! xD (Vilket Maria gjorde x'D)
Och Gunnar. Gunnar, Gunnar, Gunnar! :D Emma skrattade så att hon grät. Och Jasmin skrattade åt Emma. Och jag skrattade åt Jasmin. *turist framför skrattande tjej, peace*

 
(Hannas bild för hon är den enda ordentliga som har med sig kamera eller mobil!! x) )

Jag och Jasmin är påväg hem.
O: Ni 2, catfight - nu!
J: Ni 2, bögfight - nu!

HAHAHAHAHAH x'D


Jag måste köpa Gunnar ikväll! Jag SKA köpa Gunnar ikväll! :D

Imorgon är det THE ARK!! :D The Ark - The Ark - The Ark (tänker på deras 15års firande i Växjö! (: )

Kommentarer
Anonym

Och jag ska till växjö snart:P

2007-10-24 @ 13:59:15
Anonym

vad är gunnar?

2007-10-24 @ 15:26:52
jasmin

HAHAHAHA X'D ni två bögfight nu hahah. Stolen xD denna dagen har verkligen varit bäst :D :*

2007-10-24 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0