Tillbaka

Just det.. Mamma och Filippa är hemma nu igen. Filippa berättade stolt vilka från Idol hon hade sett. (Sam, Daniel, Amanda, Andreas och Agnes, om någon minns henne? xD) Och att alla hade kollat på henne hela tiden. Kan man va mer stolt över några röda slingor? Du är söt Filippa! :*

Jag har fått en ny kappa också. Svart (of klart!). Lite spännen och saker. Fin, men jag ser helt rund ut i den! :/ Får väl se om jag har den på måndag...

Nu ska jag sova!

(Marina! Svara på mitt mail om helgen! :D )

Kommentarer
Marina

Om de va den jackan du hade på dig i helgen så såg du ju inte alls rund ut i den :P De passa bra iden ju (:

2007-11-05 @ 12:41:57
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0