Söndag, eftermiddag

Åh, fan va sent jag somnade igår (typ 5). Kunde inte somna efter att jag flummat med Marina.

Vi hade tråkigt och började spela duellen som var helt fucked up!  XD
Vi fick helt olika frågor och sen började vi hitta på egna svar. Men kolibrin är afrikas farligaste djur. Faktiskt. Den kan picka ihäl en. Eller som Marina uttryckte det "tro att örat är en blomma och suga ut hjärnan" (eller hur det nu var!!? XD)!!
Hmm, va hände sen..? Jo, just det. Jag gav upp, men Marina var helt despo att få spela så vi gick in på blip och spelade G5. Veeem ägde på det?! Fast det blev nåt konstigt med min dator så vi fick aldrig spela hinderbanan (vilket är min specialare!! XD)!
Fast det var ändå kul för Marina hade ingen aning om hur hon skulle göra!! HAHAHAHAHAHAH XD
Sen gick jag för att borsta tänderna och när jag kom tillbaka hade hon skrivit typ alla Sagan om ringen-parodierna!! X'D
Men sen kände jag att jag var tvungen att gå och lägga mig, men jag kunde inte sova. Så jag läste lite i Harry Potter. Den är väl rätt bra. Har inte kommit in i den riktigt än.. (efter 80 sidor! ><)

Idag ska jag nog plugga lite. Och sen.. städa. Och ikväll ska jag testlaga min HK-rätt.
Är det nån som vet om man får använda 2 ugnar?! (A)

 Såhär kul har jag det en lördagkväll! :D:D Sitter och övar på att sminka Filippa inför hennes teater (+ testar olika sminksaker som jag själv kan tänka mig!! XD)


Kommentarer
jasmin

WOW! Din blogg! :D NICE! :DD

2007-11-26 @ 10:27:48
Marina

HAHHAHAHAHAHAHAAH! DE va fett bäst hörru! XD MAHAHAHAH!
Jag vaknade vid 5 igår :O och sen så upptäckte jag att ja va sjuk x( Tänkte sitta här o tjöta med dig för att må bättre men då hade lillebrorsan ockuperat datorn såklart X/ Men ja, sen kunde jag inte sov igår heller. somnade vid typ 4 och då va det bara en timme kvart tills jag skulle upp så jag tänkte att jag kunde skita i o sova för ja va ju ändå inte trött men sen somnade jag sista timmen och vakande av att jag va sjuk .. igen x/ Så bög på det! (nu fick du en jävla lång kommentar XD ) Kram till dig :*

2007-11-26 @ 14:32:01
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0